Skip to content Skip to footer

Szkolenie dla firm, organizacji, instytucji publicznych.

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne — opis szkolenia

Język ciała, gestów i zachowań więcej mówi o człowieku niż tysiąc słów. Jeśli używamy go świadomie, możemy skutecznie wywierać wrażenie na innych w taki sposób, w jaki chcemy być postrzegani.

Świadoma autoprezentacja, budowanie wizerunku oraz kontrolowanie mowy ciała jest ważne w działalności biznesowej i może być pomocne w rozwoju kariery zawodowej.

Celem szkolenia Autoprezentacja i wystąpienia publiczne jest przezwyciężenie trudności w prezentowaniu swojej osoby przed szerszym forum odbiorców na żywo, podczas wideorozmów i wideokonferencji, a także wystąpień podczas nagrań w mediach społecznościowych.

Cel szkolenia

Szkolenie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne pomaga w świadomym stosowaniu mowy ciała i wysyłaniu na zewnątrz spójnego przekazu swojej osoby, co pozwala nawiązać dobre relacje, lepiej zrozumieć innych oraz wywierać na odbiorcach pozytywne wrażenie.

Wszechstronnie przygotowuje do wystąpień publicznych w każdej postaci, zarówno w mediach, jak i przy oficjalnych prezentacjach i przemówieniach przed tradycyjnym audytorium, w mediach społecznościowych oraz podczas wideorozmów i wideokonferencji.

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak zaprezentować na zewnątrz swoją pewność siebie, niezależność oraz wysoką kompetencję; bez przerysowania i fantazjowania. Mowa ciała oraz brzmienie głosu mają decydujące znaczenie w odbiorze naszej osoby.

Przydatne INFORMACJE

ELEMENTY SZKOLENIA

Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Osób zainteresowanych świadomym tworzeniem swojego wizerunku i spójną autoprezentacją
  • Osób, które z racji pełnionych obowiązków i wykonywanych zadań występują publicznie
  • Przedsiębiorców
  • Wysokiej i średniej kadry menedżerskiej
  • Pracowników działów HR, HR Biznes Partnerów
  • Przedstawicieli instytucji samorządowych i organizacji społecznych
  • Zespołów pracowniczych
  • Menedżerów
  • Przedstawicieli stowarzyszeń

Jakie korzyści niesie ze sobą szkolenie Asertywność i pewność siebie?

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • dowiedzą się, co wyrażają ich gesty, dłonie, sposób ułożenia nóg, postawa, a nawet sposób noszenia okularów,
  • poznają sposoby odczytywania gestów w szerszym kontekście,
  • nauczą się, jakie stany emocjonalne wyraża zachowanie rozmówcy, czyli kiedy kłamie, a kiedy odbiera wypowiedź jako nieprawdziwą,
  • nauczą się, jak radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas wystąpień publicznych,
  • skutecznie opanują tremę i stres,
  • nauczą się, jak dostosować prezentację do odbiorcy,
  • będą umieć wykorzystać elementy komunikacji niewerbalnej w celu wsparcia przekazu werbalnego i głównych tez prezentacji,
  • nauczą się, jak zwiększyć zaangażowanie i zainteresowanie słuchaczy oraz wzmocnić swoją autoprezentację podczas wideorozmów i wideokonferencji,
  • poznają sposoby świadomego kształtowania swojego wizerunku,
  • nauczą się, jak być sobą, tylko na najwyższych obrotach.

Moje metody szkoleniowe

Prowadzę szkolenia wyłącznie metodą warsztatową, w niewielkich grupach szkoleniowych (od 8 do 16 osób), zatem grupa 12 osób wydaje się idealna. Pracuję na procesie grupowym. Wykorzystuję interakcje między uczestnikami do pogłębiania kompetencji w obszarze, w którym szkolę.

Istotne znaczenie ma dla mnie miejsce, w którym odbywają się warsztaty, ustawienie krzeseł w kręgu lub stołu w podkowę oraz nieformalny klimat.

Moje zajęcia przebiegają według cyklu, obejmującego:

  • odwołanie się do angażującego emocjonalnie wydarzenia lub historii mediacyjnej,
  • refleksję na temat tego doświadczenia,
  • wiedzę teoretyczną,
  • praktyczne zastosowanie.

Osiągam to, poprzez odgrywanie scenek z moim udziałem jako mediatora, a następnie – pomiędzy uczestnikami, jak również przeprowadzanie symulacji mediacji lub symulacji rozmowy metodą Dialogu Motywującego, obserwowanych przez uczestników.

Odwołuję się zarówno do prawej, jak i lewej półkuli mózgowej odbiorców poprzez obraz i emocje, jak również racjonalne dane, statystyki przepisy prawa, związki przyczynowo-skutkowe.

Szczegółowy program szkolenia Mediator wewnętrzny

Moduł 1 Autoprezentacja i wizerunek

  • składniki pozytywnej autoprezentacji
  • funkcje, cele, strategie autoprezentacji
  • kształtowanie wizerunku
  • komunikacja interpersonalna w autoprezentacji
  • etykieta ubioru biznesowego, dobór stroju, makijażu i dodatków
  • najczęstsze błędy w stroju kobiecym i męskim

Moduł 2 Mowa ciała

  • sygnały autoprezentacji w mimice, gestykulacji, postawie ciała oraz sposobie poruszania się
  • gesty i zachowania
  • wymowa rąk i nóg
  • postawa w biznesie
  • język ciała a noszenie okularów, picie kawy, telefonowanie, tiki i nawyki
  • jak wyczytać kłamstwo lub fałsz z gestów i twarzy?
  • co można wyczytać z twarzy?
  • mimika w biznesie
  • odległości i zależności między rozmówcami
  • zasady i cechy dobrej oraz złej prezentacji
  • analiza odbiorców wystąpienia
  • przejrzystość i struktura prezentacji oraz zasady e-prezentacji

Wypełnij formularz i weź udział w szkoleniu

Wypełnij formularz i zarezerwuj miejsce na planowanym szkoleniu otwartym. Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.

Jeśli chcesz zapytać o szczegóły, zaproponować swoje tematy do programu lub porozmawiać o możliwej współpracy, zadzwoń: +48 661328349 lub napisz ewa@o-media.pl

 

Już od pierwszych chwil integruje grupę tak, że udział w szkoleniu staje się czystą przyjemnością. Ewa ma niesamowity talent do przekazywania wiedzy, pozostając jednocześnie uważna i otwarta na potrzeby i propozycje grupy.

Ewelina Krzyżańska, adwokat

To były dwa niezwykle inspirujące dni, które na pewno będą miały odzwierciedlenie w mojej pracy. Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przezdr Ewę Kosowską-Korniak.

Magdalena Przybyłowska, specjalista ds. HR w Stefczyk Finanse

Ewa jest fascynującą osobą, a wiedzę przekazuje w taki sposób, że chciałoby się ją chłonąć w jej towarzystwie przez całe dnie. Szkolenie oprócz niezbędnej zawartości teoretycznej, daje dużą dawkę wiedzy praktycznej, którą można razem z Ewą od razu przećwiczyć. Formuła on-line doskonale się sprawdziła – miałam poczucie bliskiego kontaktu z Ewą, która błyskawicznie reagowała na zadawane na czacie pytania i udzielała wyczerpujących odpowiedzi.

Iwona Zygmunt-Kamińska, adwokat

zobacz co proponujemy

warto również zobaczyć :

Rozwiązywanie konfliktów w miejscu pracy

Mediacja między pracownikami, zespołami i działami.

Poznaj ofertę

Komunikacja w zespole

Przezwyciężenie trudności, barier i wyzwań we współpracy zespołowej.

Poznają ofertę

Asertywność i pewność siebie

Wzmocnienie kompetencji asertywności i poczucia pewności siebie.

Poznaj ofertę

Trudni klienci

Praktyczne metody radzenia sobie ze stresem w sytuacjach ekstremalnych.

Poznaj ofertę

Dialog motywujący w biznesie

Nauka efektywnych metody motywowania pracowników metodą Dialogu Motywującego.

Poznaj ofertę